Saturday, 25 February 2012

Kereta Idaman

Bila dah ada lesen, mesti teringin nak kereta sendiri. Aku pikir kan balik, aku cuba nak beli kereta Mitsubishi Lancer Evolution sebiji puas la. So, aku pun duduk saja-saja pikir macam mana nak dapatkan kereta idaman aku. Bila duduk pikir saja-saja, aku pun capai la satu paper A4 dan sebatang pensil sambil melakar sesuatu.


Entah macam mana la, aku boleh terpikir sesuatu macam ini. Dalam segala apa yang aku pernah pelajari dari darjah satu hingga sekarang ni. Aku pun terpikir ini lah cara mudah untuk mendapatkan kereta idaman. Okay siap.


Dan bila korang ingatkan balik satu perkara. Waktu darjah satu dahulu mesti cikgu korang pernah suruh lukis rumah idaman saya, kereta idaman saya macam tu kan. So aku pun, saja syok-syok tulis la atas kertas yang aku lukis. Ini kereta idaman saya. Haa kan dah ada sebiji .. keh keh keh. Sabor je lah. Aku tahu muka aku ni dah hau penampor korang semua. Okay chow dulu ..

10 comments:

  1. canteknya sketch awak! hehe.. btw, mitsubishi lancer mmg mantap gler. nak jugak sebijik tapi lesen pn xda lagi.. haha :D

    ReplyDelete
  2. waaaa... chanteknya lakaran. heee~ nak jugak kereta, sia-2 je pulun dapatkan lesen. nak bawa kete pun x boleh. haishhhh :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala masih muda lagi..pelan2 okay...hehe

      Delete
  3. not bad dude.. terbaekkkkkkkk :)

    ReplyDelete
  4. mcm xcaya je fahmi lukis..lukis gmbr org boleh??????

    ReplyDelete