Tuesday 14 February 2012

Cinta Monyet #3

terlebih dahulu aku nak minta maaf kepada sesiapa yang menanti sambungannya kerana baru sekarang aku nak sambung cite ini..biasa la tak ade mood nak bercerita bab nie lagi..okok kalo sesiapa yang marah dan malas nak baca, just ignore my story ok..

Continue...


hari demi hari minggu demi minggu kalo bulan mohong sangat la kan..keh keh keh..aku tertanya tanya siapakah gadis itu..aku masih tidak dapat melihat sepenohnya wajahnya itu..hanya saat itu aku rasakan degupan jantungku yang kencang pincang, rasa sampai nak terkeluaq..ok rileks..sepupu aku ada kata..kalo jumpa seseorang sehingga membuat kan kita berdebar debar..itu jodoh kita..huh jangan korang percaya sangat..kurafat semua tue..aku just nak bercerita saja nie perkara yang aku lalui..

aku meminta pertolongan kawan aku..antara playboy terhebat..aku tanya dia mesti dia kenal punyo..tapi aku punya penceritaan kurang jelas..kerana aku tak dapat menceritakan wajah sebenar gadis itu..tetapi pada suatu hari aku ketemu jugak ngan dia..dan berkawan sehingga lah sampai satu masa dia memarahi aku, seakan akan membenci aku sangat sangat..hati aku dah mula rapuh dan patah..hati yang iklas aku menjadi titik titik hitam..pada hari itu aku sendiri dah sedar..diri aku sudah banyak berubah...dah macam lagu saat terakhir la plak cikit..inilah saat terakhirku, melihat kamu,jatuh tersungkurku, menangis pilu, hanya aku ucapkan, selamat jalan romeo..keh keh keh..

Benda yang paling aku sayang, aku akan jaganya selagi hayat aku masih ada !!!

tengok kitchen diatas..macam dah patahkan..pada saat dia patah..waktu itu sama seperti hati aku dipatahkan..dan korang tengok talinya pon sudah reput.. seakan akan kami tidak akan seperti dulu lagi..korang jangan percaya sangat..sat tahyul plak nanti..aku cuba sampaikan cerita realiti aku nie..hak hak hak..walaupon saat itu aku rasa tak tahu mana nak tuju uwoo oohh uwoo..inilah cinta remaja ku..cinta di muka tak malu..aku cuma nak kau tahu yang aku masih cintai mu keh keh keh..

wah dah macam penulis novel la plak kan aku nie..rileks aku taw korang kata muka aku tak layak tulis novel..takat tulis ABC bole la..hak hak hak..ok ape ape aje la weyhh..

THE ENDS !!!


2 comments: