Friday 23 December 2011

Nak Jadi Nobita best Tak?

waa nak cite ngan korang pasai filem doremon nie...waktu kecik la kan...jangan tya la...pukul 7 malam saja..pasti semua pecut 100 meter lari berpagar,merempuh halangan dan pelbagai aksi merbahaya lagi la semata- mata untuk menonton sangat2 cite doremon tuw..keh keh keh...




sampai je umah!!!




knock knock knock!!!




Mie: mak mie dah balik...


Mak: hang tengok jam skang pukul brape?...(dok tengah marah)


Mie: pukul 7 mak...(cuak siot..tadi baru lari..skang kene marah plak...mandi peluh saje la aku malam nie)


Mak: awat hang tak balik pukul 8 saje...nak magrib baru balik...suda masuk!!!..yang kali jangan nak tunggu magrib baru nak balik...


Mie:fuohhh legaa aku...keh keh keh






selepas tuw waa terus bergegas ke ruang rehat lalu membuka tv dengan slumber nye..hehe..search terus ntv7 a feel good world..sesuda je tonton cite tuw...mula la nak brangan jadi katun..keh keh keh...budak2 la kan time tuw..mana la waa taw ape2 lagi...




keesokan harinye...




member sekampong A: weh ang tengok tak cite doremon semalam...?


Mie: aku sempat jugak..nasib bek semalam aku balik sharp kol 7..kalo tak..terlepas la aku nak tengok cite doremon tuw..ciap mandi peluh lagi aku semalam...keh keh keh


member sekampong B: kah kah kah...tak bole belah la siot mandi peluh...patut la aku bahu kesaq kat sini..huh macham..


member sekampong A: kah kah kah..jap gi balik minta alat doremon la tu...










cerita doremon suda mula dikaitkan dengan dunia realiti..keh keh keh...apakah akan berlaku ye..??








Mie: cehh..member pa camnie asyik mengata saje aku nie...ingat jadi nobita tak best ka..
jadi nobita la bes..ada doremon bole tolong aku sentiasa...tambah-tambah lagi aku ada awek??jangan jeles ye...


member sekampong A: sapa yang maw kat ang tuw...


Mie: Shizuka kan ade..keh keh keh..untong siot..jadi nobita nie semua dapat...bukan macam ampa duo owang..sorang macam gorila..sorang lagi macam burung bela tok..keh keh keh...










p/s:cite nie untuk kamo Durrah Mazlan...suka ken Sizuka...keh keh keh...layan zassss!!!!










No comments:

Post a Comment