Sunday 25 December 2011

Cinta Monyet!!!

kalo zaman dulu-dulu...facebook,twittwer,handfon semua mane ade lagi kan.,zaman dulu main surat layang saja..ok aku cita kat korang semua.,waktu aku skola rendah dulu,.ada la sorang nie beri sekeping kertas yang dilipat dan aku tidak ketahui apakah di dalamnya..dia kata buka lah kalo bile bersendirian..ok fine aku dengar kata dia..pastu ada orang kata dia tuw suka aku la ape la..ok tak pah lagi..

RAHSIA DI SEBALIK SURAT...

loceng..krinngg..krinnggg!!!..weh balik skola woi...semua berebut-rebut,bertolak-tolakan kerana mahu keluar skola paling awal..biasa la budak-budak lagi..taw apa..benda kecik pon nak wat kecoh..ok aku sambung cita..
aku berjalan bersendirian ketika pulang..pastu aku teringat akan surat layang itu tadi..tangan aku menyelup poket dan keluarkannya..aku terpikir apakah isi kandungan surat itu..aku pon dengan perlahan-lahan membuka satu lipatan demi lipatan kertas itu..tiba-tiba..surat itu seakan-akan mengeluarkan bahu yang harum lagi kasturi..ok fine..lepas itu lebih cepat aku membukanya dan perasaan ingin tahu lebih menguasai diri aku..lepas itu,ternyata serbuk seakan berwarna putih dan debu-debu yang melayang itu terpercik ke muka aku dan baju skola aku..perhh!!what the hell..ok baru aku perasan yang berbau wangi itu tadi datang dari serbuk-serbuk itu tadi..hehehe..rupa-rupanya bedak siot...boh bedak,punya la banyak..kalo macam nie punya gaya,toke kilang perfume pon boleh gulung tikaq..keh keh keh

ok aku mula membaca surat itu dari bawah ke atas..dan aku kelihatan tulisan dari bawah keatas itu tiba-tiba membesar..aku tertarik dengan tulisan yang besar di atas itu..kerna senang dibaca dan jelas..ok korang tahukah apa dia?hehe..tetera di atas itu dengan jelas..(INI BIODATA SAYA)..perhh!!!..gile ka ape orang nie..ciap bagi biodata lagi kat aku..keh keh keh...

sikap tidak ada perasaan aku menguasai diri..aku dengan slumbernya mengoyak kertas itu dan humban kedalam tong sampah..hehehe jaga kebersihan lakatakan..hal ini kerana akibat(muka aku menjadi putih dan baju aku menjadi wangi-wangian)..dalam hati aku berkata"orang nie perli aku ke ape ha!!aku nie tak cukup putih ke,tak cukup wangi ke,sampai nak kena letak bedak setengah kilo"what the hell...berakhir la cita cinta monyet bagi PART 1..keh keh keh

ok cita pada zaman skola rendah dah tamat..tunggu la sambungannya bile kita di skola menengah plak.!!

TO BE CONTINUE!!!

p/s:permintaan cite dari Ilani Nurdin..

No comments:

Post a Comment