Saturday 24 December 2011

Kalo la Aku jadi Son Goku..

Angan-angan aku la kan,bila saja tonton cite Dragon Ball nie,mula la nak terbayang macam-macam.Dalam hati nie saja yang tahu.Aku terbayangkan bila dunia yang realiti nie seperti dunia Dragon Ball.Fuohh bes kot,ciap boleh terbang sana sini.tetapi aku rasa tak bes la kalo orang lain pon ada kuasa seperti itu.Aku terbayang bila aku saja yang ada kuasa sehebat Son Goku.,fuohh!!! bes kot..bes bes!!!

bila ada kuasa Kamehameha tu,aku rasa boleh letupkan peti BANK dan merompak segala harta kekayaan..keh keh keh,.jangan jangan bedosa kot...

aku bole terbang jauh kemana saja dengan mengunakan ki aku tu,.lepas nie moto keta tak main la..nak pergi over sea pon tak payah nak boking tiket dah..expecialy nak keluar ngan makwe ke apa ke?tak perlu lagi nak menanti rapid..

bila aku ada kekuatan dalam seni bela diri,aku boleh la kalahkan orang wrestling semua tu,.dapat duit lebih sikit,.besa la cari makan.,

aku tak bole lama lama kat sini,.ada urusan lain kot,.tak ape nanti aku cita lain,.Assalamualaikum!!!


No comments:

Post a Comment