Saturday 24 December 2011

Ketagihan bermain video GAME

aku nak kongsi dengan korang semua tentang video game nie.semenjak dua menjak nie.,console PS2 sedang meletup letup di pasaran.,bukan ape pasal dah turun harga la cek oii..!!itu tidak menjadi penghalang bagi peminat-peminat pemain video game tidak kira la abang,kakak,dan adik-adik sekalian.kalo korang tengok cite ZOMBIE KAMPONG PISANG!!kalo korang pasan..ada sorang budak yang digelar hantu game kan dalam cite tu,ciap tembak head shot berderek zombie-zombie tu lagi..korang jangan la ketagihan game sehingga jadi begitu..perhh..jadi kes bunuh satgi kot..hmm..sebelum aku nak cerita pada korang..aku nak kongi dengan korang game yang paling best dalam console PS2 nie..jom saksikan trailer dahulu!!!layann...




bagi yang gemar bermain video game.,korang try la main game nie..SHADOW OF COLLOSUS..aku respect gile game nie..graphic,gameplay dia semua best..aku bagi lima bintang la game nie..best!!

aku nak cite ngan korang tentang tragedi aku bermain game,.aku cite waktu ketika bermain game nie saja lah.,game nie seperti yang dikatakan yang terbaik mesti lah membuatkan owang teruja bila bermain..aku main sampai demam siot.,gile ka apa tak pernah di buat orang..keh keh keh..jiwa aku masih kental dantak mudah mengalah..aku tetap bermain game tu jugak sehingga penamatnya..perhh..kalo korang tak pecaya korang try la main game nie..walaupun game nie bukan game hantu ke ape ka..dia tetap akan melemahkan semangat kite..kalo tak aku tak la main sampai demam demam..kalo lo la aku ada makwe..jatuh air muka guwa babe..tak brother la main game sampai demam demam nie..perhh!!



No comments:

Post a Comment