Saturday 31 December 2011

The Final Countdown..2012

semua sedang menanti tahun 2012 menjelma di kawasan masing-masing,.wah entah ada yang sembahyang ke tak semata-mata nak tunggu countdown tuw..perhh!!! nak menempah maut ke...okok..tahun baru,..mesti lah azam baru,..niat baru,,..semangat baru..hmm bagoih bagoih..ok


yup semua rakyat jelata sedang menanti tahun baru..okok..malam nie jugak lah akan adanya couple yang akan pergi menyambut ulang tahun mereka.,,..ok hidop la dah nak lingkup biarkan saja..bagi yang masih ada iman..okok teruskan dengan niat anda..keh keh keh..

DEMAM EURO!!!...

wah dengan 2012 menjelang tak lama lagi..kaki kaki bola pasti tersenyum dengan kembali lagi EURO CUP!!!..perhh..pakat dok penuh la kedai mamak tahun nie...bisnes planing la orang kata..yang makwe makwe tuw..korang kerna lah sabar dengan sikap pakwe pakwe korang tahun nie..keh keh keh biasa lah demam bola..kalo pakwe korang tak ambil perhatian pada korang..paham paham saje lah..keh keh keh


OLIMPIK!!!...

wah 2012 kite di meriahkan lagi dengan sukan olimpik...beraya sakan la kite ye...pada siapa yang bakal menduduki peperiksaan SPM..sabor sabor je lahh!!!..dont jeles jeles..keh keh keh...banyak nya yang bakal menanti lagi pada tahun 2012..mana la taw kalo ada rezeki makwe pon baru..yang dah ada tambah lagi satu..nonono..what the hell..hmm ini semua dunia..okok aku nak bawak korang pada isu yang menjadi tumpuan dunia sekarang...



RAMALAN 2012..!!!

wah sekarang dunia ini telah dikaikan dengan akan berakhirnya zaman manusia dan alam semesta..hmm..para saintis telah mengkaji bahawa banyak bukti bukti yang menyatakan dengan dunia ini akan musnah..tak kira lah..ada yang mengatakan cube ais di kutub utara telah mencair sehingga separuh daripada yang asal..entah tambahan pula ada yang mengatakan isu..bumi akan berlanggar dengan sebuah planet...dan ada yang mengatakan semua planet akan duduk dalam keadaan selari dan akan menyebabkan graviti bumi tidak akan seimbang dan akan menghancurkan alam..hmm dan dikaitkan pada tarikh..bla bla bla...kite tak leh percaya..kerna kiamat berlaku hanya Allah S.W.T sahaja yang tahu..so banyak banyak lah tanam azam korang dengan perkara perkara yang baik okok



AZAM TAHUN BARU!!!

aku tak tahu lah nak azam ape..yela korang semua asal tahun baru saja baru nak azam..kalo tahun baru islam..perhh wat tak tau saja lah nampaknya...what the hell..aku pon tak paham la korang semua ni..asyik dengan makwe pakwe saja..sampai dunia sekeliling korang berlaku apa apa pon korang dah tak kisah..apa macam korang..hmm..tak ape lah yang tuw semua urusan korang..keh keh keh..

aku nak pasang azam baru aku..tahun baru nie..aku nak menuntut ilmu,.tak kiralah itu ilmu dunia ka akhirat ka..kemahiran ke..semua aku nak tuntut..supaya aku mempunyai pengatahuan at least sediki sedikit aku tahu dan mendapat pengalam baru dalam hidop..perhh..ayat....sempoi jugak nie..second things is jaga badan aku..besa la pompuan mana nak laki boroi kan..okok..aku nak pasang azam jugak untuk menjaga fitnes badan aku..ok..azam aku sudah selesai..korang BILE LAGI?


No comments:

Post a Comment