Tuesday 27 December 2011

Cinta Half Day!!!

director: Mie
script: Mie


Zai berjalan-jalan di pesta dengan gayanya ala-ala artist..pompuan tengok pon cair kot..rupanya ala-ala Aaron Aziz..tingginya ala-ala Fard Kamil..okok aku teruskan..tiba-tiba ketika Zai jalan bersendirian,.ada seorang gadis yang sengaja melanggarnya dan menumpahkan air dibajunya..ok berlakunya cite ini..

Mastura: maafkan saye,maafkan saye...dalam hati(umpan sudah terkena keh keh keh)
Zai: perhh!!! okok basah sikit je pon tak ape tak ape..dalam hati(weh sial ko ingat langar saja..nie dah basah nie bayar la celake)
Mastura: trima kasih awak..sambil membuat muka cute
Zai: ehh tak de ape la..hal kecik je pon jangan risau..dalam hati(fuohh comel gak dia nie tentu dah ade boy friend)okok..awak sorang saje ke!!!
Mastura: saye sorang je..awak?
Zai: dalam hati(nie ada chance nie)okok..saye sorang jugak..ape kata kite pergi jalan sama-sama..
Mastura: ok jep..(umpan dah mengena keh keh keh)

Zai berjalan-jalan dengan Mastura dan mereka saling berkenalan bemesraan antara mereka..ok aku teruskan..

Zai: ehh awak!!..dari tadi kite berjalan tak tahu plak nama awak..nama awak apa ekk?
Mastura: saye Mastura awak plak?
Zai: nama saye Zaid..panggil jep Zaid..hai awak jom kite pergi minum..
Mastura: saye ikut saje..
Zai: kite ke gerai sana tu ekk..
Mastura: dalam hati(alamak sweet gile ajak aku minum plak)hehehe..ok saye ikot jep

DI GERAI MAKAN..

Zai: awak nak makan ape?
Mastura: saya nak makan...bla bla bla bla bla...
Zai: hebat nya awak order banyak-banyak nie wat kenduri ke?
Mastura: tak le saye la nak makan..hehe
Zai: fuohh hebat awak ye..banyak duit awak nak bayar semua tuw..
Mastura: ehh..awak kan yang ajak saye mai makan..jadi awak la bayar..
Zai: ???..dalam hati(ouh nak kene kan aku ye,nak perabiskan duit aku ye..nanti ko)sambil tersenyum pada Mastura dan berkata ye tak ye jugak kan...
Mastura: tima kasih..hehe sambil wat senyum comel
Zai: dalam hati(ko ingat wat muka macam tu comel sangat ke,muka ko tuw lebih kurang macam HIPPOPOTAMUS saje la..kalo sengeh ckit dah nak macam BABI le)..hmm ehh awak saye ada surprise la untuk awak..jom ikut saye jup ke kedai tepi tu..
Mastura: ok jep..tapi makanan dah order dah..kite makan la dulu ye..
Zai: awak nanti kite datang balik..kite pergi jup saje..
Mastura: hehe..ok jep..

semasa perjalanan ke kedai misteri itu tadi..Zai menyuruh Mastura menutup matanya..ala-ala surprise la kire kan..ok aku sambung cite..

DI KEDAI MISTERI!!!

Zai: awak bole buka mata sekarang..
Mastura: ehh awak cantiknya..awak nak beli kat saye ke..kalo nak beli kat saye beli la skali kat mak saye kat adik perempuan saye..bole kan...wat muka comel skali lagi..
Zai: weh barua...hg ingat hg comel sangat ke..aku wat mai kat kedai cermin nie..aku nak hg cermin muka hg dulu la...muka macam SIPUT BABI ade hati nak perabis duit keturunan aku..pi belah la..
Mastura: ehh awak jangan tinggalkan saye..makanan sape nak bayar nanti?..
Zai: ang order ang bayaq la sndri..ade hati nak soh aku bayar..what the hell...
Mastura: nie ang ingat ang bagoih sangat ke ha?muka macam tong sampah..duit banyak kedekut tahi hidung masin...
Zai: blaa blaa bla...@#%^&..mak ang...tuttttttt....pak ang..tuuutttttt...
Mastura: pi belah la...setan bongok..tuuutttt..tuuttttt


berakhir la cite kisah Cinta Half Day..ASSALAMUALAIKUM...!!!

No comments:

Post a Comment