Friday 30 December 2011

Cerita Larut Malam...

boring,..yes..korang tahu..malam yang agak membosankan dan empty night to me..wah pandai gak aku speaking..ada tak macam Will Smith..keh keh keh..malam nie entah aku nak merapu ape..hmm..agaknya ape ye..okok..aku nak bawa korang ke kisah zaman sekolah rendah aku dahulu...jom layan...

ZAMAN PERSEKOLAHAN...

ok..dulu waktu masa sekolah rendah dahulu kan best..yela..ada sambutan hari kanak-kanak lagi..wah sekarang dah besar kerbau baru terasa bertapa bestnya zaman persekolahan nie..semua dah terlambat..nasi dah menjadi bubur..okok..kalo dulu tringat la kawan-kawan aku main foto tuw..ala tepuk-tepuk tuw..perhh..main sampai  lebam lebam tangan..what the hell..ada ke permainan yang merbahaya macam tuw bagi kanak kanak main...keh keh keh..tak patut..patut la pengawas rampas..ceh..celake ko pengawas..tak ape relaks je..aku dan kawan aku kan cerdik dari pada pengawas...keh keh keh..semua tuw small matter..

walaupon foto itu dah dirampas oleh pengawas..walaupun muka aku tak bersalah..kawan aku telah mengajar aku untuk mengambil foto yang dirampas itu balik..wah kami planing cukup baik..semua berjalan dengan lancar..walaupun pecah masuk dalam surau..planing tetap planing..keh keh keh..ye la dulu mana reti beza baik dan beruk lagi..otak tak matang kan..keh keh keh..walaupun kami nie ala-ala spy kid..yang memecah masuk ke surau..ops lupa plak..additional..bulan ramadhan..keh keh keh..telah melakukan kerja yang telah dirancang dengan jayanya..okok..tanpa melengahkan masa...aku dan kawan aku membuka langkah seribu..apa tunggu lagi...cau sin ci la..keh keh keh...cangak lagi lama-lama cari nahas la kami..cikgu disiplin datang jemput kami dengan rotan la..keh keh keh...

PERMAINAN-PERMAINAN YANG PELIK ZAMAN SEKOLAH RENDAH!!!

ok salah satunya permainan pelik ialah..main getah pemadam...or just call it rubber..ok fine..what ever..wah kanak-kanak nie cukup bijak kalo bole semua benda nak jadikan permainan..keh keh keh..masa dulu mesti ramai dok belakang kelas..dok lawan rubber..kalo tindih rubber musuh dia la menang..keh keh keh..budak budak kan..ok..satu lagi bola kertas...wah dengarmacam pelik..tapi agak merbahaya jugak..kalo tendang bole pecah timgkap..perhh!!what the hell..kata kertas..okok fine aku cite..kami telah memprose bola kertas tuw dengan telitinya..keh keh keh..lapisan demi lapisan kertas telah kami mampatkan sehingga padat dan kaw...perhh...sempoi..haha...itu lah perkara pelik..sehingga kertas pon sanggup kitar semula dan jadikan permainan baru..hmm cukup kreatif..keh keh keh..

ok aku dah tak tahu nak merapu ape dah..ok ASSALAMUALAIKUM!!!

No comments:

Post a Comment