Monday 23 January 2012

Makan Makan Makan..!!!

handset mengeletak..masage alert!!!...baca kejap..weh aku nak belanja ampa semua makan..wow sempoi nie..tawaran nie tak dapat la aku nak menolak..makan free nie..perhh!!!wah terbaek..dengan serta merta aku membalas kembali mesej tue..okok pasai makan aku tak dapat nak tolak..orang nak belanja plak tue..keh keh keh..trok punya perangai...

HARI SUDAH TIBA..!!!

bangun pagi gosok gigi..aku teros bla bla bla..tido balik..what the hell..keh keh keh..okok aku cite lek lok..aku bangun pada pagi itu dengan keadaan yang tak bermaya..tambah plak muka pucat dan berkedut laa..alamak macam mana nie..ken nak kena jumpa kawan lama nie..apa tunggu lagi..dengan serta mertanya, aku mencapai pencuci muka nivea not olay total effect ok or Safi Rania Gold,..please la..tak dak kelas..ok..aku buka pencuci muka itu..dengan serta merta..tonyoh punya tonyoh muka aku..wah dah kembali tak berkedut..muka nampak kelihatan lebih hensem dan tak berkedut..macam celake

NAK BERTOLAK...

sebelum aku bertolak pergi..aku layan dulu cerite Drogba and Rooney..wah gelak guling guling sat sampai berpeluh peluh..keh keh keh..terok punya perangai..okok..lepas tuw..aku terus bergegas mandi dan tonyoh segala daki daki yang ada..wah bersinar sinar badan aku..perhh...okok...selepas tue..aku bersiap siap memakai baju dan seluar..yela takkan nak bogel plak nak pegi pon..agak agak la..keh keh keh...ok semua dah selesai tapi datang satu masalah pada aku..perhh moto tak bole start la wehh..dah berapa minggu dah aku tak start nie..janji nak pegi pukul berapa moto aku plak buat hal..start punya start, aku puleh minyak sampai habis..prekkkk!!! pek pek pek..wah dah boleh nie..sempoi...

ON THE WAY PAK MUNAWEYY!!!

wah moto aku pon dah bole start nie..aku rasa mesti member dok panas kat aku punyo..tak sampai lagi punya pasai nie..perhh..dengan tenang aku menekan masuk gear satu dan mula bertolak..aku punya perderehhh..wah perderehh tue apa..kcian korang yang sapa tak tahu..ini bahasa rojak utara..keh keh keh..memecut la wehh..aku mula masuk gear demi gear dan memecut ala ala Lorenzo ibarat di litar sepang...wah dasyat dasyat noh aku nie..keh keh keh..baru lesen P belagak nak try kat litar sepang..okok aku paham..aku nie perasan..hmm what everr..aku dengan menyelit dan menyelit dan mengharungi beberapa lampu insyarat..at last aku sampai suda ke destinasi aku...!!!

SITUASI KETIKA MELETAK MOTOSIKAL..!!!

wah akhirnya dah sampai dah..park moto dulu takkan nak bawak masuk dalam mall skali kot..aku pon masuk la ketempat meletak motosikal..hmm dah tau dah..mesti lima kupang saja nak masuk nie..aku dari rumah dah standby dah poket sebelah kanan seluar aku lima kupang..aku meletakkan lima kupang kedalam mesin parking bodo tue..perhh..awat penghadang nie tak angkat..celake..weh ada notice..hmm lupa dah..hantam pi kot...dia cakap bla bla bla..mulai ari nie kena satu ringgit..perhh mana aku nak cekau duit time tue..aku panic tros..lima kupang aku dia dah telan..hmm aku try check poket..kot kot la ada luck aku..peluh dan gelabah semua dok mai dah..nasib baik tak dak makwe time tue...keh keh keh..kalo tak malu sat noh..okok sambung balik..aku robek poket kiri dan kanan..nasib aku luck skali..wah ada tujuh kupang..okok lepas tue..aku pon masukkan lima kupang lagi dekat mesin bodo tue..asyik cakap bodo saja..satgi kena macam tadi baru taw..gelabah tros..keh keh keh..mesin tue pon mengankat penghadang tue serta merta..hmm hati aku lega dah..hilang semua resah gelisah..tapi lepas geram sat..aku terajang sat mesi bodo tue..meletup tros..perhh..agak agak la kalo nak tipu pon..keh keh keh

SITUASI AKU HADAPI..!!!

hmm kaki aku melangkah masuk kedalam mall itu..wah air cond babe..kena air cond sat dulu..bagi hilang peluh dulu...aku rasa member member aku mesti dah lama sampai dah nie..mesti dok tunggu aku yang paling lembap dan sangat lembap nie..perhh..aku try mecej mereka..weh ada mana..hmm mecej aku di balas.."wehh ang tunggu bla bla bla sat"..perhhh maknanya..aku la orang paling awai sampai..ini tak bole jadi nie..imposible..aku teros pegi lepak kedai game..sementara tue..aku beli dahulu satu token, seringgit..habis aku main satu game nie..aku bajet cukup untuk lengahkan masa nak tunggu lepa semua sampai nie...

dua jam kemudian..

perhh!!! bila lepa nak sampai..sakit belakang,sakit perot,sakit hati semua dok mai dah nie..ciap sempat pegi bla bla bla mai balik sambung main game balik dah nie..agak agak la de...daripada seringggit..dah jadi tujuh ringgit dah duit aku habis main game saja..what the hell..aku berasa berang dan panas...dan hentak pedal game kereta tue dengan beberapa kali..makwe makwe pakwe pakwe disitu pon usha rapat saja aku...dengan muka tebainya..aku buat buat dekk jep..pasai pi kat korang semua...setengah jam berlalu..baru ada seorang saja kawan aku baru sampai..dua jam setengah aku tunggu sorang saja yang sampai perhh..hmm nasib bek dia baru saja dapat taw..ada member aku contact dia suroh dia mai..ok la tue..kami pon bergegas nak pegi ronda ronda kejapp..masa baru nak ronda saja..akhirnya jumpa la semua orang..okok pi makan..kebuloq nak mampoih dah..mulut pon dah berbuih buih nie..tahap terok gile dah nie...tak senonoh..

MAKAN MAKAN MAKAN!!!

wah nak makan pon tak planing lagi kat mana..hmm dasyat dasyat..perut aku macam dok seret kat lantai dah nie..tak bermaya lagi..dua jam setengah aku tunggu..wah..nak makan tuw sat tak jadi nak makan nie sat tak jadi..last kali telan nasi ayam KFC..wah KFC..Khairul Fahmi Che Mat ka..no no no..seriously KFC..kentuchy fried chicken..hmm dah ciap order semua dah..time makan aku hairan..awat tak dak kuah langsung..takkan tak bagi kuah sup kot..perhh perot aku dah tersanggat lapor..aku sesah saja nasi kering dengan sos cili..senang cerite..keh keh keh..

NAK RONDA RONDA KEJAP..

habis makan semua angkat kaki belah tros dari situ...semua dah berpecah dah..aku ikot member duaowang aku nie..sorang lagi nie plak nak belanja kami semua tengok wayang plak nie..wah interesting asyik orang belanja saja..senang belah la aku nie ken..aku cakap kat member aku..dari tadi aku mai sini..dari time sorang pon tak beratur nak beli tiket tengok wayang lagi ang taw tak..sampailah dah penoh panjang berjela orang beratur aku tunggu kat situ lepa semua dari tadi..wah lepa gelak gelak kat aku..lepa ingat aku main main kot..tak pe tak pe..kite tengok dulu..bila sampai saja di hadapan GSC..wah ternyata apa yang aku cakap itu adalah sebenar benarnya...kat situ plak la aku jumpa macam macam jenis orang..member aku skola lama punya lama pon aku jumpa balik..macam macam la wehh..wah penoh dah nie..takkan la tengok wayang gak..satu plan ke satu plan dah dibuat..pastu sorang member aku nie nak pegi mana sat entah..what ever...lepas tue aku punya tunggu punya tunggu..satu jam kemudian..wah tunggu lagi..janji melayu memang macam nie ka..sabor je lahh...aku rasa boring nak mampoih dah nie..aku rasa balik layan cite gemersik kalbu kat rumah lagi baek..bagi bunyi rintone sat..inginku gigit gigit cuping telinga kecilmu..wah ciap dengan lagu skali aku kasi..sempoi...aku dah tak larat nak cite dah nie..aku dah letih...balik balik rumah saja tadi..aku tertungging, terberak, terkencing, terlentang, terajang semua ada..apa?macam orang frust..no no no...jangan salah paham..aku cuma nak warm up saja..tadi kena air cond lama sangat..keh keh keh.. okok..tamat

ASSLAMUALAIKUM..!!!

No comments:

Post a Comment