Wednesday 4 January 2012

Aurat Peribadi Seseorang..!!!

aku nak membawa pada korang pasai aurat..aku rasa aku pernah menceritakan pada korang dahulu..tapi aku nak membawa dan memperingatkan lagi pada aku dan korang semua..okok aku nak cerita pasai artist..korang cuba bayangkan artist artist yang tidak menutup aurat membuat perfileman..lepas tuw bila dah mati mesti video cerita lakonan mereka masih ditonton oleh rakyat jelata dan peminat..sama la jugak laman sosial seperti facebook dan yg lain..okok..cuba dia pernah mendedahkan auratnya masa perfileman yang dahulu..tetapi dia sudah insaf dan kembali menutup aurat..wah filem dulu dia masih ade la aurat dia masih tetap ditonton lagi...perhh!!...

okok aku tak mau cerita panjang dengan korang..aku nak bawa pada aurat lelaki..wah abang abang adik adik sekalian..sekarang guwa tengok di tempat entertaiment banyak terikut budaya barat ..aku tak paham dengan korang semua....okok..yang tuw tak peh lagi..kenape la korang suka pakai seluar tiga suku..aku taw la kalo korang pergi Quees Bay Mall ke ape ka..mesti korang duduk lama punya kat sana..lepak lepak lagi pulak tuw..korang pakai seluar tiga suku mungkin korang tak pergi semayang punya ken..wah korang nie sapa nak langar perintah Allah nie..okok..just stop it ok..

perempuan!!!..korang nie mesti liat sangat bagi perempuan yang free hair nak tutup aurat..aku tak paham la..alasan korang tak semestinya perempuan free hair tak baik..okok fine..tapi korang dengar nie..korang sapa ha nak menentang perintah Allah..okok..bagi yang bertudung..korang pikir balik la..korang betul betul dah ke..menutup aurat korang sepenuh penuhnye..okok..aku bukan nak menghina korang ke ape ka..aku cuma nak nasihat pada korang..jangan korang tidak menutup aurat sehingga menjadi orang yang paling keji..aku nak tunjuk pada korang satu video..korang cuba tengok dan dengar betul betul..dan korang boleh sedar sendiri insyaAllah...


No comments:

Post a Comment