Wednesday 4 January 2012

Cuti cuti Boring!!!

cuti cuti panjang memang boring..sampai tak taw nak wat apa..kalo tak cuti..perhh!! kalo ada kesempatan macam macam aku nak buat...satu hari..pada hari yang agak agak tak ade hala tuju..aku dengan tenganganya cuba berfikir sesuatu nak di buat...

tut tut..tut tut..

ehh ada mesej..aku mencapai handfon aku lalu meng unlock kan dia..ingat sapa la mesej..perhh!! hotlink gift..what the hell...panas dan boring aku semakin membara..aku mendapat idea..haha..aku pikir nak kaco orang..aku cuba menghantar mesej pada seseorang..tak sampai sesaat saja dia reply..perhh bergerun gak dia nie..mesti lagi boring pada aku...ok just fine..

aku cuba melihat handfon aku kembali..perhh!!! rupa rupanya..dari hotlink lagi..what the hell..aku dah hot nie..aku cuba membaca pesanan ringkas itu..hmm baki kredit RM 0.00...perhhh!!!..macam celake...

THE ENDS...
keh keh keh...

No comments:

Post a Comment